Perquè el puguem ajudar mitjançant una assistència remota, faci clic a la imatge de la dreta amb el logotip de AnyDesk o TeamViewer; amb Internet Explorer esculli EXECUTAR, amb altres exploradors guardi'l i executi'l un cop s'hagi descarregat.
És possible que el seu sistema operatiu li mostri missatges de sol·licitud per a donar permisos d'execució i de modificació de la configuració del sistema per l'aplicació TeamViewer. En aquest cas, accepti els dos missatges.
Després d'uns segons obtindrà la ID i una contrasenya mitjançant l'aplicació que ens ha de comunicar per poder atendre'l remotament.
Aquest software és propietat de AnyDesk i TeamViewer i realitzarà la connexió al seu equip amb la màxima seguretat en relació a la directiva de contrasenyes i encriptat de la informació que s'intercanvia.
Col·laborant amb empreses i particulars des de 2004 i aportant tot el nostre suport per aconseguir la seva plena satisfacció
Nuestros agradecimientos al servicio de traducción, Julia Fuentes (TraduFuentes)